Invitatii si papetarie sala bej si mov regal

Anul acesta am avut deosebita placere de a realiza invitatiile pentru doi oameni minunati: Ana si Stefan, care m-au uimit pur si simplu prin implicarea lor, prin atentia la detalii si dorinta de a avea o invitatie deosebita, care sa ii reprezinte.

Mi-a placut foarte mult alegerea lor: carton intr-o nuanta delicata de bej-piersica legat cu panglica eleganta mov-imperial.

Iata-le:



De asemenea, am realizat si meniurile:







Ce vedeti mai jos nu sunt place-card-uri. Sunt plicuri pentru bani. Nu cred ca isi poate inchipui cineva cat de mici sunt! :))) Dar poate vedea oricine ca sunt simpatice foc!




Si acum, cateva poze pe care Ana a avut amabilitatea de a mi le trimite:




Apropos de atentia la detalii: observati fata de masa brodata! Absolut superb redat pattern-ul floral al matritei cu care am realizat invitatia.


Le multumesc Anei si lui Stefan pentru frumoasa colaborare si le doresc "Casa de piatra"!





Postări populare